הכן ילדך לטיפול שיניים

הכן ילדך לטיפול שיניים



הילד כבר בן שנתיים וזקוק לטיפול שיניים? טיפולי שיניים לילדים עלולים להיות חוויה קצת קשה ולכן חשוב להכין אותם לקראת הביקור אצל רופא השיניים כדי שהחוויה במרפאת השיניים תהה חיובית ובכך תקל על הטיפול.

כדי לעזור לכם להכין את הילדים לקראת טיפולי השיניים ריכזנו לכם את הטעויות הנפוצות שהורים עושים כהכנה לקראת טיפולי שיניים לילדים קטנים בביקור הראשון במרפאת שיניים לילדים?

הכנה לביקור ראשון אצל רופא שיניים לילדים


"אל תפחד, לא יעשו לך כלום"
ילדכם עומד לפגוש בפעם הראשונה רופא שיניים, והוא כלל לא מעלה על דעתו שיש לו בכלל ממה לפחד. אבל אחרי שאמרתם לו לא לפחד הוא מתחיל לחשוש ולחשוב מה הולך להיות שם, ומה הולכים לעשות לו.

"אין לך מה לדאוג, היום זו רק בדיקה"
אההה.. אז זה אומר שבפעם הבאה כשנגיע לטיפול יש לי ממה לדאוג...

"לא יעשו לך כלום, רק מסתכלים"
כשמדובר על טיפולי שיניים לילדים קטנים, כשהילד מגיע לבדיקה עושים לו לכאורה הרבה דברים- מושיבים אותו על כיסא מוזר, הרופאה לובשת כפפות, מכניסים לו כל מיני מכשירים לפה, מכוונים פנס ענקי לתוך הפה שלו, וגם שמים לו משהו בתוך הפה (צילום רנטגן) ומכוונים מולו משהו שנראה כמו אקדח ענקי (מצלמת הרנטגן)- זה המון דברים לילד קטן!! ועוד בבית אמרו לו שלא יעשו לו כלום. לכן אין פלא שהוא מאבד אמון ונתקף בחרדה..

אז מה כן להגיד לפני טיפולי שיניים לילדים?

הכי חשוב להכין את הילד באופן חיובי. במקום להגיד לו מה לא יהיה להגיד מה כן יהיה ולבחור במילים חיוביות.

אני ממליצה להגיד לילד: "איזה כיף, הולכים לענת לספור שיניים. מעניין כמה שיניים יש לך", ולהתאמן על פתיחת פה וספירת שיניים. אם הילד גדול יותר ויש לו הרבה שאלות, להגיד לו שהשאלות שלו מצוינות, וכדאי שנשאל את ענת, כי היא תדע לענות על השאלות בצורה הכי טובה.

אם הילד ישאל אם יעשו לו זריקה להגיד לו שזריקה זה למבוגרים, ואילו ענת היא רופאה מיוחדת לילדים. יש לה פטנטים והמצאות מיוחדות, ולכן הילדים אוהבים לבוא אליה.

אז... טיפולי שיניים לילדים קטנים ואתם תוהים כיצד להרדים את השן מבלי שהילד ירגיש? ובכן, זו כבר המומחיות שלי...


איך להכין את הילד לטיפול שינייםטיפולי שיניים לילדים

צור קשר
שם :
טלפון:
מייל:
רופא שיניים לילדים בתל אביב / מודיעין